Dokument | Koreografiranje izračunov

[NASLOV] Koreografiranje izračunov
[TIP] predavateljski performans
[AVTORSKA SKUPINA] Nika Arhar, Pia Brezavšček, Katja Čičigoj, Saška Rakef in Jasmina Založnik
[VIDEO MONTAŽA] Dunja Danial
[FOTO DOKUMENTACIJA] Saša Huzjak, Sunčan Stone
[PRIZORIŠČI] KGB Maribor; Kino Šiška
[LETO PRODUKCIJE] 2012

“Ko prekerizacija posrka še zadnjo kapljo veselja do dela, se entuziastične kritičarke in gledališke ustvarjalke prelevijo v delavke. Razpravljajo o predstavah, sestankovanju z uredniki, delajo doma, ob pisanju tekstov jejo, seštevajo budgete celo kadar spijo.” Predavateljski performans je nasičen s teoretskimi teksti o produkcijskih pogojih in vlogi dela v družbi ter stanju posameznice, ki jo ta družba izčrpuje. Umetnice se z dobro mero humorja in absurda podajo v polje raziskovanje lastnih pogojev dela in s tem razprejo širši problem prekarnega in intelektualnega dela, pri katerem ni jasno določenega vrednotenja opravljenega dela.

DOKUMENTI NA RAZSTAVI
1. Zvok iz predstave, v katerem avtorice nanizajo svoje obveznosti, ki postanejo izraz živčne prezasičenosti z delom, informacijami in “multi-taskanjem” nenazadje zasebnim življenjem ali higieno
2. 13 črnobelih fotografij avtorja Saša Huzjaka in dve fotografiji Sučana Stona.
3. Video napoved z opisom delavnega postopka
4. Na steni odlomek iz kritik o predstavi, ki so si jih avtorice kot profesionalne recenzentke napisale same.
5. Anketa o tem kdo je umetnik ali umetnica, kdaj vstaja, koliko spije…
6. Dva video izseka iz delovnega procesa ob koreografiranju Koreografiranja izračunov
7. Priročnik: Kako postati kulturni delavec ali delavka v 86 korakih

[IZJAVA AVTORIC]
Ko prekerizacija posrka še zadnjo kapljo veselja do dela, se entuziastične kritičarke in gledališke ustvarjalke prelevijo v delavke. Da bi naredile svojo pozicijo vidno, si za čas dela nadenejo delovne kombinezone (ob obisku gledališč, razpravljanju o predstavah, sestankovanju z uredniki, pa tudi doma ob pisanju tekstov in delanju raziskav – ali celo kadar spijo?). S preigravanjem izračunavanja in možnih koreografskih izzivov pred gledalca kot tudi predse postavljajo vprašanje, če je kognitivno delo mogoče pretvoriti v enačbo in jo/ ga sploh kako ovrednotiti. Pri tem spretno drsijo po teoretskih referencah in jih vpenjajo v osebne izkušnje in poglede.

[BIOGRAFIJA]
Nika Arhar, Pia Brezavšček, Katja Čičigoj, Saška Rakef, Jasmina Založnik so samostojne delavke v kulturi.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s